maanantai 8. helmikuuta 2016

Vuoden ensimmäinen haaste



Ketkä ovat ihanteesi? Miksi?
Jokaisesta ihmisestä löytyy varmasti piirteitä, joita jokanen haluais itelleen. Avoimuus, positiivisuus, avuliaisuus, rohkeus, suvaitsevaisuus ja monet muut asiat, mitä meisä jokaisesa on sopivasa suhteesa, kaikille vähä erilailla jaettuna.

Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi ja mitkä asiat saavat sinut surulliseksi?
Perhe, ystävät, koti ja lämmin päivittäinen ruoka on ensimmäiset asiat jotka tulee mieleen siitä, mitkä tekee minut onnelliseksi. Pienet yksittäiset asiat, nauruhymynaama WhatsApp viestin peräsä, kissalle valamiiksi vaihettu vesi, open "nyt en anna teille läksyä" -sanat, ja monet muut pienimmätki asiat hymyilyttää.

Surulliseksi tekee WhatsApp viesti jonka peräsä ei oo nauruhymynaamaa, kissan vesi jota kukaan ei oo vaihtanu mun puolesta, ja open "ottakaa 1, 2, 3, 4 ja 5 tehtävät kotia" -sanat tekee surulliseksi. Heh :D ei nyt ehkä ihan kuitenkaan.

Milloin olet kaikkein tyytyväisin? Uskotko voivasi saavuttaa ilon ja onnellisuuden? Millä tavoin?
Ilon ja onnellisuuen voi saavuttaa aina, jos vain ite sen tahtoo saavuttaa! Se ei tarvi ees isoja asioita, perjantai, alkuyö, hiljasuus, rauha ja kiireettömyys; Onnellisuus on taattua eikä tarvi mennä ku neljä päivää eteenpäin! Onnellisuuen voi halutesaan löytää myös ihan tästä nykyisestä hetkestä. Esimerkiksi siitä, että keksein vihdoin aiheen postata ja tämän jälkeen puristan appelsiinistä mehua. Aijettäonhyvää!

Miten suhtaudut elämään?
Elämä on matka Taivaan kotiin <3

Mikä merkitys rahalla on sinulle? Jos sinulla olisi paljon rahaa, mitä tekisit niillä?
Raha on maallista omaisuutta, jolla voi ostaa paljon hetkellistä iloa, mutta erittäin harvoin mitään suurta ja pysyvää. Itseasiasa ei koskaan mitään pysyvää.

Oletko mielummin samanikäisten toverien kanssa, vai vanhempien kanssa? Oletko mielummin samaa vai toista sukupuolta olevien kanssa ystäviä?
Mää oon aina viihtyny pari vuotta vanhempien kavereitten seurasa! En sano, etteikö mulla ois  mahtavia oman ikäsiä ystäviä, mutta esimerkiksi kaikki mun serkut on mua vanhempia, ja jotenki oon aina viihtyny vähän ihtiäni vanhempien seurasa. Mutta molempi parempi.

Sukupuolellakaan ei loppupeleisä oo väliä, vaikka valtaosa mun kavereista tyttöjä onki. Mutta jos ihminen on mukava, en kato sukupuolta. Ja jos pitää valita ärsyttävän tytön ja mukavan pojan väliltä, valihen jälkimmäisen.

Mitä ystävyys merkitsee sinulle?
Mun mielestä jokaisella pitää olla ainakin yks ystävä, jolle voit kertoa kaiken. Voit laittaa puoli kolmelta aamuyöstä vaikka kymmenen viestiä jos siltä tuntuu, voit soittaa aina, voit puhua aina ja tiiät että sua kuunnellaan. Uskallat kertoa mielipiteen ystävän uuesta paijasta, tietäen ettei se siitä suutu. Ystävä on se, kenen seurasa uskaltaa aina aatella asiat ääneen!

Mikä on elämäsi tarina- onko se selviytymismatka, kärsimysmatka, suuri seikkailu, satu vai jotain muuta?
Selviytymismatka. Elämä on vuoristorataa, on hyviä ja huonoja ja erittäin huonoja aikoja. Mutta silti oon kiitollinen jokaisesta päivästä elämäsäni.

Mikä elämässäsi on mielestäsi arvokasta?
Elämässä on monia arvokkaita asioita.


Mitä ajattelet koulusta? Mikä koulussa oli/on mukavinta? Missä onnistuit parhaiten? Oliko opiskelusta hyötyä?
Kysykää asiaa vuojen kuluttua uuelleen...

Mutta kylläkai mää oon ihan jees mielellä kouluun, on meillä kuitenki ilmanen mahollisuus oppimiseen ja hyvään alkuun elämäsä!

Mihin ammattiin haluaisit nyt? Mitä haluaisit tehdä kun tulet aikuiseksi?
Rajavartia! Unelmani ikinä. Poliisin ammattiki on alkanu kiehtoon, tosin pelkään juoppoja yli kaiken..

Oletko tyytyväinen itseesi? Missä asioissa olet hyvä?
Oon tyytyväinen. Omasta mielestäni osaan erittäin hyvin mielipiteitten kertomisen ;) sitä oon aina pitäny itesäni positiivisenä asiana! Sitä en tiiä, mitä ulkopuoliset on asiasta mieltä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti