perjantai 20. marraskuuta 2015

Tästä se alkaa

Näin muutama viikko sitte unta (painajaista) josa aloin ottaan päivänokosia olohuoneen sohvalla. Äiti ja isoveli lupas ja vanno että ne herättää minut sittekö mäkihyppy alkaa, se uni oli siis sijottunu ensimmäiselle mäkihypyn maailmancup viikonlopulle. Mää nukun ja herään, meen vintille ja näen että ensimmäinen kierros on loppumaisillaan, äiti ja isoveli kahtoo tyytyväisenä mäkihyppyä eikä ne oo meinannukkaan herättää mua vaikka lupasivat. Mää paapoin ja olin vihanen ja saarnasin kuin tärkiä asia mäkihyppy mulle oikiasti on, mutta ei, ei mitään hyötyä.

Se oli onneks unta. Nimittäin asia ois katastrofaalinen jos tuo kävis toteen :D mäkihyppyhullu kun olen.


Ja nyt mulla on ilo ja kunnia ilmottaa, teille urheilun ystäville, että nyt on käsillä mäkihypyn maailmancupin avausviikonloppu! Tästä alakaa mäkihyppykausi 2015-16. Ja olen onnellinen! Ainua harmillinen juttu on, että huomiselle poiki isosen pesti lastenleirille, eli eka kisa jää näkemättä joka tietenki harmittaa, ja mietein oikiasti pitkään valihenko isosroolin vai ensimmäisen mäkihyppykilpailun tälläkauella, ja valinta oli oikiasti vaikia! Päätyin valihteen isosenroolin, ja ihan hyvillä mielin leirille lähen, mutta myönnän että harmittaa ku eka mäkihyppykisa jää nyt välistä.

Mutta koska mäkihyppy on ulkoilmalaji, ja vaikka täälä meijän seuvulla parasta aikaa sataa ensilunta reippaastikki, on Klingenthalisa (paikkakunta Saksasa josa avauskisa hypätään) lumi- ja lämpötilatilanne kehno, ja tämän illan karsinta on siirretty huomiselle. Eli jos hyppääjien kannalta käy huonosti, nii mun kannalta käy hyvin jos kisaa ei voija huomena hypätä. Sillonhan en menettäs mitään vaikka valihinki isosroolin :))


Blogi ja Instagram kelposia fiilistelykuvia näpsittiin tänään ensilumisateesa, ja kieltämättä oli ihan mukava laittaa Instagram kuvan alle hästäkkejä; #skijumping, #austriaskiteam, #skiaustria, #worldcup, #Klingenthal, #intohimonamäkihyppy.

ai mitennii tilannekuva? :D
Tätä oon oottanu. Tätä viikonloppua oon oottanu. Ja nyt se on käsillä. Mäkihyppykausi alkaa ja fiilis sen mukanen!

2 kommenttia:

  1. Siihen olisi tosi hyvä konsti,jos on tallennusmahollisuus telkussa,ei muuta kuin nauhalle ja pestin loputtua katsomaan.Mää ainakin tallennan vaikka kuinka paljon ohjelmia nauhalle ja katson sitten kun on sopiva hetki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei pysty tallentaan....... mutta se kisa näkyy uusintana joskus kukonlaulun aikaan sunnuntaiaamuna, muttei se oo sama asia ku kattua suorana :D

      Poista